Schema’s

Moeten!!!!
Of mogen...

Schema’s zijn richtlijnen en stokken achter deuren

Wij kunnen van een afstand heel slecht bekijken wat jouw specifieke talenten en te ontwikkelen gebieden zijn.
SchemaDe schema’s die we bieden moeten dus altijd bekeken en beoefend worden met en door jou!!
Doe dat dus ook EN luister als eerste naar hetgeen je lichaam je vertelt.
En daarna wat een ander je te melden heeft.

Voorbereiden en dan pas beginnen

Je hebt maar één lichaam.

Dat lichaam wil je laten bewegen.
Dus daar hoort bij dat je je lichaam goed op weg helpt.

Denk daarom voor en tijdens je springmomenten aan:
– Wat eet en drink ik?!
– Heb ik goede schoenen om te gaan springen?!
– Heb ik het juiste Rope om mee te gaan springen?!

 

 

Wat ons betreft eet en drink je wat je wilt.

Jij weet namelijk net zo goed als wij wanneer je inname van Energie d.m.v. je eten en drinken groter is dan de Energie die je verbruikt wanneer je Springt en anderszins beweegt.

Goede schoenen vind je met name in Sport-Speciaal-Zaken.

Natuurlijk hebben Scapino, Schoenenreus en anderen af en toe ook een goede schoen.
Maar de Sport-Speciaal-Zaken hebben, naast schoenen met voorvoetdemping, de deskundigheid om een paar goede Springschoenen naar jouw lichaam aan te bevelen.
Woon of kom je in de buurt van Hilversum, dan raden wij Herman en ‘La Foot’ aan.

 

Dit vinden wij een goed Rope:long-rope

En is verkrijgbaar in onze RopeShop.

Basis 1

28 dagen

Met dit schema kan je jezelf in 1 maand naar een mooie dagelijkse work-out toe werken.

Wanneer – 2 x – vermeld staat, betekent het dat je op die dag twee maal de aangegeven reeks springt; in dit geval 1x ’s morgens en 1x ’s middags of ’s avonds.
In [Week 1] is dit erg kort. Maar je schenen hebben dit nodig om te wennen aan het kaatsen!! Sommige schenen zijn zo gevoelig dat ze na een paar dagen al gaan protesteren. STOP ER DAN MEE!!! Dit Springschema is dan op dit moment NIET geschikt voor jou.

Hetgeen tussen de [] vermeld wordt, is de reeks die aan de beurt is.
Wanneer [1 min. → 30 sec.] vermeld staat, betekent dit dat je eerst 1 minuut gaat springen. Vervolgens rust je even uit totdat jij vind dat je weer verder kunt met 30 seconden springen.

Onthoud goed dat het schema een richtlijn is!!

Jouw lijf vertelt je wat het schema voor impact heeft.
Mentaal kan je ALTIJD verder zonder een blessure op te lopen…

28 dagen

Meer weten?

Vraag vrijblijvend meer informatie.